אומנות לחימה בנס-ציונה

קבוצת אומנות-הלחימה בנס-ציונה מתאימה לבוגרים (30 פלוס, אבל גם צעירים יותר ייתקבלו בברכה) עם ובלי ניסיון באומנות-לחימה קודמת.
​קבוצת אומנות הלחימה בנס-ציונה היא בראשות סנסיי ישראל טונג'י, שהוא אחד ממורי הלחימה המנוסים ביותר בארץ, עם רקע בג'ודו, קרטה, אייקידו (דאן-4), סמבו, ג'יו-ג'יטסו קלאסי ומודרני, הגנה-עצמית ועוד.
שיעורי אומנות-הלחימה בנס-ציונה מאופיינים בתפישת אומנות-הלחימה באופן פרקטי בסיגנון Reality based self defense. לפי תפישה זו, התירגולים נעשים בהקשר של הגנה-עצמית יעילה תוך פיתוח כושר-גופני ו-spirit של אמן-לחימה.
שיעורי אומנות-הלחימה בנס-ציונה מיועדים לבוגרים בגילאי ה-30 פלוס, אך כמובן שגם צעירים יותר יתקבלו בברכה. הדגש על ה-30 פלוס מתוך כוונה לשקף את אופי הקבוצה. טווח הגילאים בקבוצת אומנות-הלחימה שלנו הוא בין 30 ל-60 (זקן הלוחמים הוא סנסיי ישראל טונג'י) והוא מתאים לכל מי שמעוניין להתפתח וללמוד את העולם הקדום של אומנות-הלחימה.
סגנון שיעורי אומנות-הלחימה בנס-ציונה מתמקד בעבודת קרקע בסגנון ג'יו-ג'יטסו קלאסי ברוח הג'יו-הג'יטסו הברזילאי, שמשמעותו אווירה נעימה וחברית בשיעורים. אנחנו גם עובדים על אייקי ג'יו-ג'יטסו ולפעמים יש שיעורי אייקידו קלאסים בהדרכת סנסיי שחר כהן (דאן-3 באייקידו).

 

 

קבוצת אומנות-הלחימה שלנו בנס-ציונה

קבוצת אומנות-הלחימה שלנו בנס-ציונה מורכבת בגברים ומנשים בגילאי ה-30 פלוס. קבוצת אומנות-הלחימה בנס-ציונה חדשה יחסית (שנה וחצי בנס-ציונה) והתלמידים בה הם ללא ניסיון קודם באומנויות-לחימה שונות, כך שגם תלמידים חדשים לגמרי ירגישו בקבוצה שלנו נוח והשיעורים מותאמים למתחילים.
תלמידי הקבוצה נחמדים בצורה יוצאת מהכלל, והאווירה בשיעורים נעימה ותומכת, ותלמידים חדשים ייתחברו ישר לאווירה המשפחתית.
כאמור, שיעורי האומנות-לחימה שלנו מתאימים למתחילים, אך גם בעלי רקע באומנויות לחימה עשיר יימצאו את עצמם לומדים תרגילים חדשים וירחיבו את הרפרטואר המעשי שלהם תודות לניסיון רב השנים של סנסיי ישראל טונג'י.
רוח שיעורי אומנות-הלחימה בקבוצה בנס-ציונה מתאימה ל30 פלוס, אבל גם צעירים יותר ימצאו את מקומם איתנו.
שיעורי אומנות-הלחימה שלנו מתקיימים בשכונת טירת שלום בנס-ציונה בימי שני וחמיש בשעה 2100-2230 בעלות של 250 ש"ח לחודש. אין צורך להתחייב לתקופה ארוכה- התשלום נעשה מדי חודש, ואפשר להתנסות בשיעור התנסות בקבוצת רומנות-הלחימה שלנו בחינם וללא כל התחייבות מצידכם.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה- 0547296988 (שחר).